0item(s)

Geen artikelen in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Hieronder staan de veelgestelde vragen. Komt jouw vraag niet voor in deze lijst voor, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen!

Hoe kan ik betalen?
Wij ondersteunen betalingen via iDEAL, PayPal, Creditcard, Bancontact, Belfius, Billink Achteraf betalen (max 400,-) en vooraf overmaken via bank overschrijving.

Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Doorgaans lukt dit binnen een (werk)dag en heb je de bestelling binnen 1-3 (werk)dagen in huis. Bestellingen geplaatst tussen vrijdagavond en zondag worden op maandag verzonden. Je krijgt een email op het moment dat wij je bestelling in behandeling nemen en het product gaan verzenden. Mocht het onverhoopt langer duren omdat bijvoorbeeld een artikel niet voorradig blijkt, dan nemen wij contact met je op.

Met welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij werken samen met onze logistieke partner MyParcel. Pakketten worden bezorgd door PostNL. Je ontvangt een email (via MyParcel) met een Track & Trace code. 

Kan ik mijn pakket naar een afhaalpunt laten sturen?
Het is mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt in NL en BE. Deze optie is te selecteren tijdens het bestelproces.

Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn vast (afmeting/gewicht) en verschillen per land. Hieronder een kort overzicht. Wil je een bestelling plaatsen naar een ander land, neem dan aub contact met ons op.

- Nederland: €4,95
- België en Duitsland: €7,95
- Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, Hongarije, Oostenrijk en Tsjechië: €9,95.
- Frankrijk, Italië, Polen en Slowakije: €12,95
- Denemarken, Portugal, Ierland en Spanje: €15,95
- Finland, Zweden, Estland, Letland, Litouwen en Slovenië: €18,95
- Griekenland en Roemenië: €22,95
- Bulgarije: €26,95

Waarom rekenen jullie altijd verzendkosten?
We begrijpen dat gratis verzending tegenwoordig vaak wordt aangeboden. Echter moeten deze kosten ergens worden terugverdiend en wordt dit in de prijzen van artikelen doorberekend. Wij hebben ervoor gekozen om de prijzen van alle artikelen zo laag mogelijk te houden. We hanteren de uiterste bodemprijzen met minimale of soms zelfs negatieve marges. Om dit concept te kunnen uitvoeren hebben wij ervoor gekozen om verzendkosten te rekenen.

Jullie verkopen artikelen met verlies?
Het klopt dat sommige artikelen met verlies worden verkocht en dat kan verschillende redenen hebben. Vaak worden oude voorraden opgeruimd om ruimte te maken, of blijven er van bepaalde maten of kleuren hoge aantallen over. Daarnaast kopen wij vaak partijen op. Het is niet mogelijk om alleen de goedlopende artikelen uit zo'n partij op te kopen dus er zitten ook veel lastig verkoopbare artikelen zoals aparte maten, of artikelen met een hele hoge voorraad. Het komt voor dat artikelen uit zo'n partij uiteindelijk met verlies worden verkocht.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dit kan, neem wel zo spoedig mogelijk contact met ons op. Onze contactgegevens staan in de bestellings email die je van ons hebt ontvangen.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Indien je niet tevreden bent over het product is het mogelijk om het product te retourneren binnen 30 dagen. Het is niet mogelijk om gebruikte en/of gewassen artikelen terug te sturen. Daarom vragen wij je om de artikelen na aankomst te controleren alvorens deze te wassen en/of in gebruik te nemen. Meer informatie over ruilen en retourneren op onze retourpagina.

Waarom moet ik zelf betalen voor het retourneren?
Om dezelfde reden dat wij verzendkosten rekenen, dus om de prijzen van de artikelen zo laag mogelijk te kunnen houden. (Voor uitgebreide uitleg zie antwoord ''waarom rekenen jullie altijd verzendkosten''). Een uitzondering op de regel is wanneer de fout bij ons ligt (denk aan het ontvangen van een verkeerd of defect artikel). In dit geval verzoeken we je om contact met ons op te nemen.

 

Andere vraag?

Voor advies, vragen of opmerkingen mag je altijd contact met ons opnemen. Dit kan via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@bedtextiel-outlet.nl. Wij proberen je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Doorgaans gebeurt dit binnen 24 uur.

Liever telefonisch contact? Geen probleem! Bel dan met 0318-640800

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bedtextiel-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Meer informatie over de klachtenprocedure op onze klachtenpagina.


Postadres
Nieuweweg 53
6744 PL Ederveen
E-mailadres: info@bedtextiel-outlet.nl
KvK: 09043597
BTW Nr: NL009277791B01

 

Privacybeleid
Algemene voorwaarden

                                          WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk