Veelgestelde vragen

Hieronder staan de veelgestelde vragen. Komt jouw vraag niet voor in deze lijst? Aarzel dan niet om ons een bericht te sturen! Onze contactgegevens vind je onderaan deze pagina.

 

Hoe kan ik betalen?
Wij ondersteunen betalingen via iDEAL, PayPal, Creditcard, Bancontact, Belfius, Billink Achteraf betalen (max 400,-) en vooraf overmaken via bank overschrijving.


Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Doorgaans lukt dit binnen een (werk)dag en heb je de bestelling binnen 1-3 (werk)dagen in huis. Bestellingen geplaatst tussen vrijdagavond en zondag worden op maandag verzonden. Je krijgt een email op het moment dat wij je bestelling in behandeling nemen en het product gaan verzenden. Mocht het onverhoopt langer duren omdat bijvoorbeeld een artikel niet voorradig blijkt, dan nemen wij contact met je op.


Met welke vervoerder wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij werken samen met onze logistieke partner MyParcel en de pakketten worden bezorgd door PostNL. Je ontvangt een email (via MyParcel) met een Track & Trace code om je pakket te kunnen volgen. 


Kan ik mijn pakket naar een afhaalpunt laten sturen? (Tijdelijk niet beschikbaar)

Het is mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt in NL en BE. Deze optie is te selecteren tijdens het bestelproces. Door een technisch probleem is dit momenteel niet te selecteren. 


Verzenden jullie naar het buitenland?
Voor particulieren is het mogelijk om te bestellen vanuit landen binnen de EU. Zie het onderstaande overzicht voor de verzendkosten per land.


Wat zijn de verzendkosten?
Onze verzendkosten zijn vast (afmeting/gewicht) en verschillen per land. Hieronder een overzicht van de tarieven. Wil je een bestelling plaatsen naar een ander land, neem dan aub contact met ons op.

  • Nederland: €4,95
  • België en Duitsland: €7,95
  • Luxemburg, Oostenrijk en Tsjechië: €9,95
  • Frankrijk en Italië : €12,95
  • Denemarken, Estland, Ierland, Portugal en Spanje: €15,95
  • Finland, Letland, Litouwen, Polen, Slovenië, Slowakije en Zweden: €18,95

Waarom rekenen jullie altijd verzendkosten?
We begrijpen dat gratis verzending tegenwoordig vaak wordt aangeboden. Echter moeten deze kosten ergens worden terugverdiend en wordt dit in de prijzen van artikelen doorberekend. Wij hebben ervoor gekozen om altijd verzendkosten te rekenen, ongeacht het bestelbedrag, om zo de prijzen van alle producten zo laag mogelijk te kunnen houden.


Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Een groot deel van het assortiment wordt met een lage marge of soms zelfs met een verlies aangeboden. Dit kan kan verschillende redenen hebben. Vaak worden oude voorraden opgeruimd om ruimte te maken voor nieuw assortiment, of blijven er van bepaalde maten/kleuren hoge aantallen over. We hebben zelf verschillende winkels en webshops waarbij dit regelmatig voorkomt en deze restvoorraden bieden we dan goedkoop aan in deze online outlet. Daarnaast kopen wij zelf ook regelmatig partijen op van leveranciers, merken of winkels. In dergelijke restpartijen zitten vaak ook lastig verkoopbare artikelen zoals aparte maten of artikelen met een hele hoge voorraad. Het komt voor dat artikelen uit zo'n partij uiteindelijk met een verlies worden verkocht.


Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dit kan, neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Onze contactgegevens staan in de bestelbevestiging die je van ons hebt ontvangen of onderaan deze pagina.


Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Indien je niet tevreden bent over het product is het mogelijk om het product te retourneren binnen 30 dagen. Het is echter niet mogelijk om gebruikte en/of gewassen artikelen terug te sturen. Daarom vragen wij je om de artikelen na aankomst goed te controleren alvorens deze te wassen en/of in gebruik te nemen. Meer informatie over ruilen en retourneren vind je op onze retourpagina.


Waarom moet ik zelf betalen voor het retourneren?

Om dezelfde reden dat wij verzendkosten rekenen. Alleen zo kunnen wij de laagst mogelijke prijzen blijven aanbieden. Een uitzondering op de regel: Als er bij ons iets fout is gegaan en je een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen. Uiteraard draai jij niet op voor de kosten die gemaakt moeten worden om het artikel te ruilen of te retourneren. In dit geval verzoeken we je om contact met ons op te nemen zodat we je een verzendlabel kunnen aanleveren.

 

Andere vraag?

Voor advies, vragen of opmerkingen mag je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen. Dit kan door ons te bellen of een e-mail te sturen naar info@bedtextiel-outlet.nl. Wij proberen je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Doorgaans lukt dit binnen 24 uur. Liever telefonisch contact? Geen probleem! Bel ons dan op 0318-640800

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bedtextiel-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Meer informatie over de klachtenprocedure op onze klachtenpagina.


Postadres
Kryptonstraat 11
6718 WR Ede
E-mailadres: info@bedtextiel-outlet.nl
KvK: 82398844
BTW Nr: NL862453501B01

 

Privacybeleid
Algemene voorwaarden